Sales & Marketing Stress Test

marketing-sales-afdeling

Analyse marketingactiviteiten

Verkoop en marketing zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden en vormen in menige organisatie de kern van de activiteiten. Juist daarom levert een analyse van beide aspecten het beste beeld op om tot concrete oplossingsrichtingen te komen. De Sales & Marketing Stress test (TED-B SMST®) is een uniek en beproefd meetinstrument waarmee cruciale aspecten van een organisatie, met name van de verkoop- en marketingafdelingen worden geanalyseerd. Inzicht is de bron voor juiste koers!

TED-B SMST

Beter Koersen zet de TED-B SMST® test in als beproefd meetinstrument waarmee cruciale aspecten van de organisatie en met name van de verkoop- en marketingactiviteit worden geanalyseerd. Ruim 150 organisaties profiteerden van de verkregen inzichten. Verkoop en marketing zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden en vormen in menige organisatie de kern van de activiteiten. Juist daarom levert een analyse van beide aspecten het beste beeld op om tot concrete oplossingsrichtingen te komen, waarmee de geringe investering van de scan snel wordt terugverdiend! Bijzondere van deze scan is dat jij de mening van idealiter 4 invullers krijgt. Elk van hen vult online 84 stellingen in.

Hoe werkt de Sales & Marketing Stress test?

Sales en marketing Stress test - Beter Koersen

Powered by: 

Ted-B SMST logo
 
Uniek aan de Beter Koersen aanpak is, dat elke SMST®-rapportage samen met jou en een ervaren adviseur in een uitvoerig gesprek doorgenomen wordt. Indien gewenst stelt deze adviseur aansluitend een compleet en coherent verbeterplan op, waarin uiteraard de voor jou meest waardevolle oplossingsrichtingen worden opgenomen.

Wat levert het invullen van de SMST® jou op?

  • Inzicht in de belangrijke / essentiële verbeterpunten (verbeterpotentieel);
  • Inzicht in welke sales & marketingactiviteiten goed aansluiten bij jouw markt en marktpositie;
  • Inzicht in de verschillende percepties van direct betrokken medewerkers;
  • Een heldere rapportage met een heldere analyse, die persoonlijk met jou wordt besproken;
  • Concrete adviezen en handvaten hoe de vastgestelde ontwikkelpunten omgezet kunnen worden in een hoger rendement.

Wie kan je het beste de TED-B SMST® in laten vullen?

  • Iemand die zich bezig houdt met het management van verkoop en/of marketing;
  • 1 of meerdere personen die actief en direct betrokken zijn in de verkoop;
  • 1 of meerdere personen die indirect betrokken zijn bij verkoop (sales support; backoffice; klantenservice, operationeel manager, etc.).
  • Idealiter vullen 4 (is tevens maximum) personen de Sales & Marketing Stress Test in.
  • Het invullen van de stress test neemt ongeveer 30 minuten in beslag.

Investering

De TED-B SMST® test kost inclusief licentiekosten, rapportage en een uitvoerige bespreking met een Beter Koersen adviseur met oplossingsrichtingen € 985,- excl. 21% BTW.

Contact en bestellen

Ben je benieuwd wat de TED-B SMST® voor jou kan betekenen en waar kan je de stress test invullen?
Mail jouw gegevens naar: info@BeterKoersen.nl of neem vrijblijvend contact met ons op!

€ 985,- excl. btw

Aanmelden Sales & Marketing Stress Test

Geef hieronder je persoonlijke gegevens op

    Voor- en achternaam *

    Telefoonnummer *

    E-mailadres *

    Kortingscode

    Je bericht