Klantcases

training-teamprofielen_Insights_MarcelPennings

Via deze 5 klantcases geven we een kijkje in onze keuken en vooral: de routing naar de oplossing.

     

  • Klantcase: ‘Samensmelting teams’
    Vraag: Versoepeling samenwerking (en prestatie) binnen een nieuw gevormde afdeling, samengesteld uit drie oude teams. De communicatie tussen de teams verloopt nog erg stroef.
    Lees meer over de aanpak>>> 
  •  

  • Klantcase: ‘Doorbreken systeemgedrag’
    Vraag: Samenwerking en prestatie tussen 450 collega’s verbeteren. Er is eilandvorming en gebrek aan werkplezier.
    Lees meer over de aanpak>> 
  •  

  • Klantcase: ‘Effectief samenwerken in alliantie’
    Vraag: Samenwerking binnen alliantie met de contractpartijen verbeteren. De doelstelling van de alliantie, het optimaliseren van het project, dreigt niet gehaald te worden.
    Lees meer over de aanpak>>> 
  •  

  • Klantcase: ‘Zelfsturing bij team van professionals’
    Vraag: Zelfsturendheid van een nieuw team van ca. 20 professionals, met een afgebakende dienstverlening en doelgroep, een vliegende start geven.
    Lees meer over de aanpak>>>
     

  • Klantcase: ‘Procesgericht werken’
    Vraag: Afstemming (team)samenwerking meerjarig groot projectplan optimaliseren. De beoogde prestaties worden niet gehaald, het programma komt niet op stoom en goede afstemming ontbreekt.
    Lees meer over de aanpak>>>

 

Vragen over deze cases of zelf een case? Neem contact met ons op