Klantcases

training-teamprofielen_Insights_MarcelPennings

Via deze 6 klantcases geven we een kijkje in onze keuken en vooral: de routing naar de oplossing.

 

  • Klantcase: ‘Groeiaanpak – Duurzame Inzetbaarheid (ESF)’
    Vraag:
    ‘De wereld om ons heen verandert en daarmee de vraag van de klant. Wij willen mee. Hoe pakken we dit aan?’ We gingen met dit bedrijf met ons GO Groeiaanpak! stappenplan aan de slag. De GO! aanpak is tevens geschikt voor de ESF regeling voor duurzame inzetbaarheid.
    Lees meer over de aanpak>>>
  •  

  • Klantcase: ‘Samensmelting teams’
    Vraag: Versoepeling samenwerking (en prestatie) binnen een nieuw gevormde afdeling, samengesteld uit drie oude teams. De communicatie tussen de teams verloopt nog erg stroef.
    Lees meer over de aanpak>>>
  •  

  • Klantcase: ‘Doorbreken systeemgedrag’
    Vraag: Samenwerking en prestatie tussen 450 collega’s verbeteren. Er is eilandvorming en gebrek aan werkplezier.
    Lees meer over de aanpak>>
  •  

  • Klantcase: ‘Effectief samenwerken in alliantie’
    Vraag: Samenwerking binnen alliantie met de contractpartijen verbeteren. De doelstelling van de alliantie, het optimaliseren van het project, dreigt niet gehaald te worden.
    Lees meer over de aanpak>>>
  •  

  • Klantcase: ‘Zelfsturing bij team van professionals’
    Vraag: Zelfsturendheid van een nieuw team van ca. 20 professionals, met een afgebakende dienstverlening en doelgroep, een vliegende start geven.
    Lees meer over de aanpak>>>
  •  

  • Klantcase: ‘Procesgericht werken’
    Vraag: Afstemming (team)samenwerking meerjarig groot projectplan optimaliseren. De beoogde prestaties worden niet gehaald, het programma komt niet op stoom en goede afstemming ontbreekt.
    Lees meer over de aanpak>>>
  •  

    Vragen over deze cases of zelf een case? Neem contact met ons op