Positiviteit beweegt!

Klantwaarde

Klantgericht of ‘klantgezwicht’?

Hoe houd je de focus en energie in je team? Hoe creëer je écht waarde voor je klanten? Simpel. Door je klanten direct uit te nodigen in je teamoverleg. Er ontstaat een andere dynamiek, alle (vaak tijdrovende) randzaken verdwijnen naar de achtergrond. De essentie waar het allemaal om draait is tegelijkertijd letterlijk het middelpunt: de klant.

Klantbeleving

Zeg je klantwaarde, dan zeg je klantbeleving. Daarom spelen teamleden tijdens de zogenaamde ‘klantarena’ een actieve rol door ze zelf een belangrijk deel van de voorbereiding te laten doen. En dat werpt vaak meteen zijn vruchten af. In veel gevallen is een belangrijk deel van de inhoudelijke klantfeedback (bijvoorbeeld over gedrag of communicatie) al direct tijdens de klantarena zichtbaar.

Wat is klantwaarde

Klanten zijn van grote waarde voor je organisatie. Omdat ze producten en diensten van je afnemen. En misschien nog belangrijker: jou (kunnen) vertellen hoe zij jouw organisatie ervaren. Weten hoe het met jouw klantwaarde zit? Nodig je klanten uit. Tijdens je teamoverleg. In een inspiratiesessie. Je zult wat beleven!

De klantwaarde specialisten

Patrick Steggerda

Patrick's Steggerda. Adviseur en eigenaar Beter Koersen. Hij gelooft sterk in een aanpak, waarbij we de medewerkers en de klanten vragen mee te doen. De crowd weet alles! Organisaties die er nu in slagen om medewerkers optimaal te ‘boeien en te binden’ zijn de winnaars van de toekomst!

Mail Patrick
Marcel Pennings

Marcel Pennings. Adviseur. Marcel gaat er vanuit dat er al wordt samengewerkt, bekijkt wat daarin goed gaat en bouwt dat verder uit. Je kan leren van wat er niet goed gaat maar je kan veel meer leren van wat al goed gaat!

Mail Marcel
Joep Firet

Joep Firet. Adviseur en eigenaar Beter Koersen. "Als ik het in een gesprek voor elkaar krijg dat andermans ogen gaan glimmen, dan weet ik dat er echt beweging gaat komen! Dan gaan wij samen koersen. Op weg naar vernieuwing."

Mail Joep
Stel een vraag