Waar ben je naar op zoek?
Zoeken

Onze aanpak in vijf stappen:

  1. Vertrekken: de juiste voorbereiding en doelstelling. We stellen een concrete innovatie-opdracht op, maken een goede planning en we vormen een enthousiast team uit de organisatie;
  2. Ontdekken: een open mind. Het team verkent kansrichtingen en ontdekt klantfricties;
  3. Ontwikkelen: concepten bedenken. In een uitgebreide brainstormsetting, worden honderden ideeën samengevoegd en tot minimaal twaalf concepten ontwikkeld. Deze concepten worden uitgewerkt voor eerste kwalitatieve testen bij de doelgroep;
  4. Reflecteren: direct naar de klant. Door direct bij de doelgroep te testen en te verbeteren kunnen we de beste concepten kiezen om verder uit te werken;
  5. Terugkeren: uitwerken in de taal van het management.
    De drie tot vijf beste concepten worden uitgewerkt tot één mini new business case.Tijdens de workshop Innovatief Koersen verkennen we samen of innoveren voor jullie bedrijf de beste strategie is, of dat een regulier vernieuwingsprogramma ook voldoet.