Voor wie?
Voor teams die een nieuwe start willen maken is dit een uitgelezen methode om saamhorigheid te ontwikkelen. Het biedt ook een hele goede verbeterimpuls aan bestaande teams waarbij het klantperspectief is weggezakt.
Aanpak
Tijdens deze workshop komen vele dimensies aan de orde:
>We nodigen enkele klanten van jullie uit om met jullie hele team in gesprek te gaan over teamprestaties
>In een collegetour achtige setting nodigen we het team uit om ook zelf vragen aan de klant te stellen
>De vragen bereiden ze in kleine groepjes voor. Daarmee plaatsen we hun in een actieve klantgerichte houding in het hier en nu
>Beter Koersen begeleidt deze gesprekken op een interactieve, voor de klant comfortabele wijze
>Belangrijk onderdeel is de bejegening tussen klant en teamleden en hoe de klant dit ervaart
>Hierdoor wordt de feedback tussen klant en teamleden op gang gebracht (iets waar normaal niet zo vanzelfsprekend is)
>Aan het einde vragen wij de klant ook om directe feedback op de interactie en wij dagen de groep uit om zelf hierop te reflecteren. Zo wordt er niet alleen geleerd op inhoud maar ook op de interactie.
Workshopleiders
De workshop wordt, afhankelijk van de grootte van de groep, gegeven door een of meerdere van de volgende ploegleden:
Patrick Steggerda, Joep Firet, Egbert Reerink en Guido Boosten.
Investering en aanmelden
De investering bedraagt €950,- excl. BTW per 1 of 2 dagdelen. Aanmelden kan heel eenvoudig door het onderstaande formulier in te vullen. Liever eerst bellen of mailen? Neem contact met ons op.
Aanmelden Workshop | De kracht van de klant
Geef hieronder je persoonlijke gegevens op