Onze aanpak
Centraal in deze workshop staat de levenslijn van een organisatie. Na een korte introductie van het werkmodel gaan we aan de hand van een set uitdagende vragen met elkaar de organisatiecontext verkennen. De waardecreatie voor de klant is daarbij het uitgangspunt.
Vragen die daarbij horen zijn bijvoorbeeld:
- Wie is je klant eigenlijk en hoe wil je deze in een betere positie brengen?
- Wat onderscheidt jou inhoudelijk van andere manier van werken, welke kerninzichten liggen hierachter?
- Welke waarden streven jullie na?
- Langs welke weg brengt jullie organisatie die waarden over op de klant?
- Wat verandert er dan eigenlijk voor de klant?
De dialoog die ontstaat biedt ruimte voor reflectie op de huidige missie en visie, maar geeft tevens ook nieuwe inzichten.
Investering en aanmelden
Uw investering is €950,- (excl. btw). Aanmelden kan eenvoudig via het onderstaande formulier. De workshop duurt 1-2 dagdelen (afhankelijk van het aantal personen). Liever eerst bellen of mailen? Neem contact met ons op!
Coherence is een concept dat is ontwikkeld door onze samenwerkingspartner House of Coherence.